Психологічна служба гімназїї запрошує

Шановні батьки та учні Бердянської гімназії №3 "Сузір'я"! Повідомляємо  Вам про те, що психологічна служба гімназії працює в дистанційному режимі на період карантину. Якщо є необхідність в індивідуальній консультації, звертайтеся у будь-який зручний спосіб:
1)Педагог соціальний - Шведкова Н.В.
      
2)Психолог практичний - Нестеренко Т.М.
    
Запрошуємо Вас до активної співпраці. Бажаємо всім здоров’я!

вівторок, 14 квітня 2020 р.

Психологічні техніки, які можна використати при проведенні батьківських зборів

Ти – повідомлення
(вираження зневаги, осуду, приниження)

Я – повідомлення
(вираження негативних почуттів, налаштовування на вирішення конфлікту) 
Ти не вигуляв собаку.
Я сподівався, що ти погуляєш з собакою.
Ти думаєш про щось інше і мене зовсім не слухаєш – я вже все пояснила/пояснив. 
Я гублю думку, коли мені задають запитання, на які я щойно детально відповіла/відповів.
Як тобі не соромно? Невже так можна спілкуватися з людьми?

Коли я бачу, що одна особа принижує іншу, це мене пригнічує. Мені хотілося б зрозуміти, що відбувається.
Ти не можеш вислухати мене до кінця. Не смій перебивати!
Коли мене перебивають, мені здається, що це прояв неповаги. Мені дуже прикро через це. Проте, хотілося б думати, що це не так.
Що означає, що ти не встиг підготуватися? У тебе були аж два тижні!

Мені вкрай неприємно це слухати. Я б хотіла/хотів будувати наші взаємини на засадах взаємної відповідальності.
Не кричіть на мене!

Мені хотілося б обговорити це питання без зайвих емоцій.
Чому ти зі мною не порадився?!

У мене склалося враження, що моя думка з цього питання нікого не цікавить.
Де ти була/був?! Невже так важко було подзвонити?!

Я дуже хвилююся, коли ти затримуєшся. Мені хочеться, щоб ти попереджала/попереджав мене про затримки.
Піди вимий руки!

Мені неприємно, коли сідають за стіл з немитими руками.
Ти дуже мене розчарував.

Я дуже засмучена тим, що почула.
Ти надокучив мені своїми запитаннями. Не будь таким тугодумом. Хоч раз спробуй вирішити це самостійно!
Я відчуваю роздратування, якщо мене запитують під час того, як я чимось зайнята. Пропоную спочатку тобі самостійно поміркувати над відповіддю, а якщо все-таки буде потрібна моя допомога, я з радістю допоможу.
Чому ти мені кажеш в останню хвилину про те, що тобі треба зробити?
Мені дуже важко змінити свої плани, коли кажуть це в останню хвилину. Я буду дуже вдячна/вдячний, якщо ти в майбутньому казатимеш про це заздалегідь.
Ти мене дратуєш, коли не прибираєш у своїй кімнаті!
Коли я заходжу до твоєї кімнати і бачу там безлад, мені це дуже псує настрій.



Немає коментарів:

Дописати коментар